W 2017 roku Procter & Gamble oraz Carrefour Polska połączyły siły, aby we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem poprawić sytuację życiową dzieci z najuboższych rodzin w Polsce.
W ramach kampanii „Mała pomoc, wielka radość” procent ze sprzedaży produktów P&G, takich jak m.in. Pampers, Ariel czy Gillette, zakupionych w sklepach Carrefour w całej Polsce, przeznaczany jest na najbardziej potrzebne rzeczy dla podopiecznych PCK. W styczniu w sklepach sieci Carrefour Polska rozpoczął się 3 etap akcji, który potrwa do 19.02.2018 r.
Dzięki pierwszemu etapowi akcji w czerwcu 2017 r. udało się zebrać środki na zakup 700 wyprawek dla dzieci i młodzieży z 570 rodzin. Obecnie podsumowywany jest 2 etap akcji, który trwał w listopadzie 2017 roku i planowany jest zakup kolejnych 1500 wyprawek dla dzieci z rodzin potrzebujących w kolejnych województwach. Tak jak zawsze, pod uwagę będą brane indywidualne potrzeby rodzin, które zbadają oddziały PCK.Zapraszamy do wsparcia akcji przy okazji codziennych zakupów!
Dzięki pierwszemu etapowi akcji w czerwcu 2017 r. udało się zebrać środki na zakup 700 wyprawek dla dzieci i młodzieży z 570 rodzin. Obecnie podsumowywany jest 2 etap akcji, który trwał w listopadzie 2017 roku i planowany jest zakup kolejnych 1500 wyprawek dla dzieci z rodzin potrzebujących w kolejnych województwach. Tak jak zawsze, pod uwagę będą brane indywidualne potrzeby rodzin, które zbadają oddziały PCK.Zapraszamy do wsparcia akcji przy okazji codziennych zakupów!