
Polski Czerwony Krzyż Mazowiecki Oddział Okręgowy
poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
Stanowisko: okręgowy koordynator ds. komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa, Biuro Mazowieckiego Oddziału Okręgowego PCK, ul. Szańcowa 25
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Termin nadsyłania zgłoszeń do 25.06.2025r
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja ogólnopolskich kampanii wizerunkowych i promocja kampanii fundraisingowych PCK.
- Promowanie działań PCK w społecznościach lokalnych.
- Koordynacja działań promocyjnych i komunikacyjnych PCK na obszarze okręgu, włączając w to działania oddziałów rejonowych, we współpracy z biurem Zarządu Głównego PCK.
- Inicjowanie i rozwój relacji ze środkami masowego przekazu.
- Obsługa social mediów.
- Tworzenie prostych grafik głównie w Canvie.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane marketing, PR.
- Doświadczenie w pracy związanej z promocją działań, tworzeniem grafik.
- Lekkie pióro, umiejętność redagowania treści o charakterze marketingowym.
- Umiejętność dopasowywania się do potrzeb odbiorcy, inicjatywa w kontaktach z ludźmi.
- Wysokie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej – skuteczne komunikowanie się z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
- Zdolność organizacji pracy własnej oraz współpracy z zespołem.
- Kreatywności oraz sumienność w powierzonych zadaniach.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Mile widziana znajomość pracy w branży organizacji pozarządowych.
Oferujemy :
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej organizacji, będącej częścią międzynarodowej federacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne kursy i szkolenia.
- Niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań.
- Przyjazną atmosfera w pracy.
Kontakt: Prosimy o przesyłanie CV na adres: honorata.krzywon@pck.pl
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust.1 pkt a RODO.), prowadzonych przez Polski Czerwony Krzyż ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji.”
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Danych jest: Polski Czerwony Krzyż ul. Mokotowska 14 , 00-561Warszawa, KRS:0000225582 .
2. Dane zbierane są na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawą prawą przetwarzania danych jest: o art. 6 ust.1 lit a) – zgoda osoby, której dane są przetwarzane w zakresie danych, które nie są wymagane przez przepisy prawa, o art. 6 ust. 1 lit. b) i c) – w zakresie podania danych niezbędnych do zawarcia umowy oraz danych wymaganych przez przepisy prawa pracy od kandydata.
3. Dane osobowe będą nie będą udostępniane innym podmiotom.
4. Przysługują Pani / Panu następujące prawa: o prawo dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 RODO); o prawo do sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO); o prawo do usunięcia danych (zgodnie z art. 17 RODO); o prawo do ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO); o prawo do przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 RODO); o prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 RODO); o prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Panią / Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przedstawienia swojego profilu zawodowego.
6. Zgodę na przetwarzanie danych można odwołać poprzez wysłanie wiadomości na adres : zarzad.glowny@pck.pl lub pocztą na adres: Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża 00-561 Warszawa, ul. Mokotowska14. Cofnięcie zgody oznacza brak udziału w procesie rekrutacji i usunięcie Pana/Pani aplikacji.
7. Podane przez Pana/Panią informacje nie podlegają zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
8. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowych. 9. Dane będą przechowywane do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata, a następnie przez 6 miesięcy w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami, chyba że Pan/Pani wyrazi zgodę na udział w dalszych procesach rekrutacji wówczas dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych będą przechowywane przez 1 rok od daty ich wpłynięcia. 10. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych w prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych PCK Andrzejem Antoniem pod adresem e-mail: iod@pck.pl lub pocztą na adres wskazany w pkt. 1 powyżej.